Reklamace a vrácení
Vyřízení reklamace i vrácení zboží je u nás rychlé a jednoduché.
Reklamace | Rychlá a pohodlná
Níže prosím podej reklamaci přes náš online formulář. Bězně vyřešíme reklamaci do 7 dnů od přijetí zboží. Jen zřídka se stane, že reklamace trvá déle než 14 dnů.
Vrácení zboží | Pohodlné a jednoduché
Pokud chceš vrátit zboží ve 30ti denní lhůtě, vyplň prosím náš online formulář. Jakmile vše obdržíme zpět, provedeme vstupní kontrolu a do 3-5 dnů ti vrátíme peníze.
Otázky a odpovědi (FAQ)
Zboží dorazilo, ale nefunguje jak má.
V případě, že se jedná o vadu ve 30ti denní lhůtě, vrátíme ti peníze nebo zboží vyměníme.
Zboží mi bylo doručeno poškozené nebo nekompletní.
Nekompletní dodání
Pokud ti chybí nějaký produkt z objednávky, připadně některá jeho část, prosím rovnou nám napiš na info@recomp.cz nebo zavolej na +420 233 378 690.
Dorazilo poškozené
Pokud ti bylo doručeno poškozené zboží a zjistil jsi to do 48h od převzetí, kontaktuj neprodleně do přepravce a podej u něj reklamaci. Zároveň nám dej o tom prosím vědět e-mailem nebo telefonicky.
Potřebuji k reklamaci nějaké dokumenty?
Co když byla objednávka uskutečněna na IČO?
Je potřeba přinést příslušenství?
Mám vadné jen příslušenství, musím přinest kompletní produkt?
Musím mít originální obal pro vyřízení reklamace?
Může vyřízenou reklamaci vyzvednout někdo jiný než já?
Co moje data uložená v zařízení?
Pokud je to jen trochu možné, data si privdelně zálohuj a než nám produkt předáš do reklamace, si vše zálohuj. Za data ani ztrátu instalovaných programů a instalací NERUČÍME.
Kam přinést nebo zaslat?
Prodejna & Servis
Praha 9 - Sokolovská
Podvinný mlýn 2126/1, 190 00 Praha 9
(roh ulic Sokolovska a Podvinný mlýn)
Otevírací doba
Po – Pá: 10:00 - 17:00
O víkendu máme zavřeno