Reklamace a vrácení

Vyřízení reklamace i vrácení zboží je u nás rychlé a jednoduché.

recomp-reklamace

Reklamace | Rychlá a pohodlná

Níže prosím podej reklamaci přes náš online formulář. Bězně vyřešíme reklamaci do 7 dnů od přijetí zboží. Jen zřídka se stane, že reklamace trvá déle než 14 dnů.

 

Vrácení zboží | Pohodlné a jednoduché

Pokud chceš vrátit zboží ve 30ti denní lhůtě, vyplň prosím náš online formulář. Jakmile vše obdržíme zpět, provedeme vstupní kontrolu a do 3-5 dnů ti vrátíme peníze.

 

Otázky a odpovědi (FAQ)

Zboží dorazilo, ale nefunguje jak má.
Nejprve nám prosím zavolej a zkusíme se poradit po telefonu. Občas se stane, že problém spočívá jen v nesprávném zapojení. Pokud se na dálku nepodaří situaci vyřešit nebo nejsme zrovna na telefonu, pak bude stačit podat reklamaci online. Popiš prosím detailně závadu, můžeš přidat i fotku nebo video a my už se ti ozveme zpět. Případně si rovnou objednej svoz zdarma nebo přines zařízení osobně na prodejnu.

V případě, že se jedná o vadu ve 30ti denní lhůtě, vrátíme ti peníze nebo zboží vyměníme.
Zboží mi bylo doručeno poškozené nebo nekompletní.

Nekompletní dodání

Pokud ti chybí nějaký produkt z objednávky, připadně některá jeho část, prosím rovnou nám napiš na info@recomp.cz nebo zavolej na +420 233 378 690.

Dorazilo poškozené

Pokud ti bylo doručeno poškozené zboží a zjistil jsi to do 48h od převzetí, kontaktuj neprodleně do přepravce a podej u něj reklamaci. Zároveň nám dej o tom prosím vědět e-mailem nebo telefonicky.

Potřebuji k reklamaci nějaké dokumenty?
Ano. Pokud podáš reklamaci online, stačí mít připravené jen číslo objednávky a e-mail, zbytek už si dohledáme. Pokud zboží pošleš poštou, nezapomeň přiložit kopii faktury a průvodní dopis, ve kterém podrobně popiš závadu a uveď kontakt na kterém tě zastihneme.
Co když byla objednávka uskutečněna na IČO?
To je v pohodě, záruka je u nás 2 roky tak jako tak. Nerozlišujeme mezi podnikající a nepodnikající osobou / firmou. Podmínky jsou stejné pro všechny.
Je potřeba přinést příslušenství?
Ano. Je potřeba dodat příslušenství, bez kterého nelze reklamované zboží používat a provést tak jeho diagnostiku. V každém případě doporučujeme přiložit kompletní příslušenství reklamovaného zboží.
Mám vadné jen příslušenství, musím přinest kompletní produkt?
Někdy na první pohled jasná závada, není skutečná příčina nestandardního chování produktu. Pokud jsi z oboru IT a víš na 100%, že máš vadný například adaptér, tak ti ho rádi pošleme výměnou za ten vadný. Pokud ale nejsi zrovna zkušený ajťák, bude nejlepší reklamovat produkt jako celek.
Musím mít originální obal pro vyřízení reklamace?
Ne. K reklamaci produktu nepotřebuješ originální obal, nicmíně naše krabice do kterých balíme repasované zboží, splňují nevyjšší standard ochrany při přepravě a je pro tebe nejbezpečnější, poslat nebo přínest produkt v původním obalu.
Může vyřízenou reklamaci vyzvednout někdo jiný než já?
Ano. Dej nám o tom prosím ale vědět předem, například mailem nebo rovnou pošli zprávu k případu, pokud s námi řešiš reklamaci online.
Co moje data uložená v zařízení?
Standardně se on nás opravené zařízení vrací zpět v továrním nastavení, zejména proto abychom odfiltrovali softwarový problém. V takovém případě se může stát, že o data uložená v zařízení přijdeš. Pokud ale máš v zařízení "životně" důležitá data, raději nám o tom dej předem zprávu. Zkusíme vymyslet způsob jak je zachránit.

Pokud je to jen trochu možné, data si privdelně zálohuj a než nám produkt předáš do reklamace, si vše zálohuj. Za data ani ztrátu instalovaných programů a instalací NERUČÍME.

Kam přinést nebo zaslat?

Prodejna & Servis
Praha 9 - Sokolovská

Podvinný mlýn 2126/1, 190 00 Praha 9

(roh ulic Sokolovska a Podvinný mlýn)

Otevírací doba

Po – Pá: 10:00 - 17:00
O víkendu máme zavřeno

obrazek-prodejny-recomp